martedì 6 settembre 2011

Siena.


(Zara skirt - Guess shirt - Gabs bag - Francesco Milano shoes - Borsalino sunglasses - Vintage bangle - OPI nailpolish "Jade is the new black")

Nonostante abbiamo passato molto tempo insieme, ancora non vi avevo mostrato questa città meravigliosa. Anche se non vivo qui, ci trascorro la maggior parte del mio tempo, sopratutto per l'università. Spero con il tempo di farvela scoprire :)
Although we spent much time together, I wasn't shown this wonderful city yet. Even if i don't live here, i spend there most of my time, especially for the university. I hope with time to make you discover it :)



21 commenti:

  1. Love your skirt! :)

    http://fashionflirtblog.blogspot.com/

    xoxo

    RispondiElimina
  2. Ho scoperto il tuo blog da poco e devo dirti che mi piace il tuo stile. Brava!

    Spero che tu abbia voglia di passare a dare una letta al mio blog, l'ho iniziato da poco e devo imparare molto ancora, ma spero di riuscire a continuare.

    Un saluto!!!

    http://bonton-camilla.blogspot.com/

    RispondiElimina
  3. Wauwwwww!!! So lovely love the colour of the skirt and those sandels..and the bag..the whole outfit is amazing!

    x
    Hajar & Mounia
    hauntedcasablanca.blogspot.com

    RispondiElimina
  4. love bags <3
    http://thegirlwholovesbows.blogspot.com/

    RispondiElimina
  5. Mi piace un sacco il colore della gonna! Bellissimo look! :)

    Vale.
    The Streets of Fashion

    RispondiElimina
  6. Beautiful City! I love the teal and orange combo - so pretty! :)

    RispondiElimina
  7. I die for that skirt, the color and silhouette are perfect on you! Would love to see more about Siena!

    Cess O. <3 The Outfit Diaries

    RispondiElimina
  8. Very beautiful :D


    xoxo*
    www.ivaniadiamond.com

    RispondiElimina
  9. nice style , beautiful :)

    i have a new post , my pleasure if you want to visit my blog :)

    http://vaniaclarissa.blogspot.com
    if u follow me , i'll follow u back

    RispondiElimina
  10. Hej, I really like your pictures and your blog!
    Check out mine ;)

    RispondiElimina
  11. u look adorable n that glasses is fab!!

    RispondiElimina
  12. Omg you look so deliciuos! I mean, fabulous! :))
    I just found your blog, definitelly following :))

    Xoxo
    Sandra
    Visit my blog - http://kurmanoraktai.blogspot.com/

    RispondiElimina
  13. Lovely outfit! That color combination is really flattering for your skin tone!
    Great job!

    hugs and kisses by Mani.

    RispondiElimina
  14. I like the colour blocking

    http://fashionb-elle.blogspot.com

    RispondiElimina
  15. I love your bag and great zara skirt!! Beautifl look!!

    RispondiElimina
  16. @Camilla: Grazie, passo subito da te :)

    @Sandra: You're so cute! Thank you very much! :)

    Grazie a tutte ragazze, anche io ho adorato da subito il colore di questa gonna! :)

    Thank you girls! I also loved the color of the skirt immediately! :)

    RispondiElimina
  17. Grazie per essere passata dal mio blog!
    Mi piacciono molto i sandali che hai indossato in questo post ed hai ragione, Siena è davvera stupenda!

    RispondiElimina
  18. stai benissimo, quella gonna è splendida e ho un debole per le camiciette!
    Siena la conosco bene visto che ho la casa a Ravacciano :)
    baci

    RispondiElimina
  19. My mom is in Siena right now too! I love what you were wearing and I totally want your bag!

    x

    RispondiElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...